Isnin, 28 September 2009

MASIH DALAM MOOD RAYA LER..


SORRY laa gua masih dalam mood raya.. idea nak merapu pun agak terbantut... masih teringat lomang dan ketupat yang gua lanyak sampai duo tiga batang.. sampai buluh lomang tu gua kunyah-kunyah macam makan tebu semato-mato nak menunjukkan yang gua ni peminat lomang no. 2.. sebab yang no. 1 jatuh kepado member gua Kimbo al-Bab... dio ni bukan buluh lomang lagi yang dio kunyah tapi dengan kayu bakar lomang.. sekali ngan baro api tu dio tibai.. bukan apo.. sajo nak menunjukkan kehebatan ngan ketuo kampung betapo taksub dio ngan lomang ni.. ibarat aur ngan tobing..


Yang tak best hari ni gua dah start kojo.. boring laa plak.. mungkin lamo sangat cuti kut.. tu yang kono ambik dionyer feel nak start kojo ni.. kalau ikutkan mau jer gua ambik cuti sebulan tapi takut plak kalu lamo sangat nanti mau plak gua dapat surat berenti.. lagi laa haru.. mano plak gua nak carik kojo.. nak jadi menteri dah penuh plak.. mintak jadi ketuo rela tak reti nak menembak.. nak jadi ketuo kampung masih bawah umur lagi.. abih tu camno stakat ni yang kosong cumo jadi ultraman dyna jer yang tinggal.. tu pun tinggal duo kekosongan jer lagi.. kalau ado orang dalam bleh la dapat.. kalau tak melopong... 


Ok laa gua blah dulu.. makin lamo makin marapu plak kepalo otak gua ni.... sampai dah tersasar dari landasan yang sebonar sorang blogger.. silap-silap boleh kono tindakan tatatertib mengikut akta blogger 1963 (4c) kanun jenayah ringan tempatan yang tidak membenatkan para blogger merapu lebih dari tiga perkataan atau dikenakan tindakan buang daerah ke pekan Temiang selamo 4 hari 7 malam..

6 ulasan:

  1. gua pn mcm lu gak..xdak idea...gua asyik ingat ketupat jo..

    BalasPadam
  2. alaaa ketupat gua dah booking laa.. lu ingat la bondo lain.. almond london ko.. tapai pulut ko.. goreng pisang ker..

    BalasPadam
  3. Lomang cicah rendang ikan masin ada tak....

    BalasPadam
  4. lomang cicah ikan masin tinggal skit jer lg.. tp klau lomang cicah budu ado bnyak.. kalau tk silap ado lg dua kontena.. klau minat call ler ketua penghulu mukim bagan pinang untuk pertanyaan lanjut..

    BalasPadam
  5. budu perisa bbulu kambeng ade tak...!

    BalasPadam
  6. gua nk lomang cicah budu 12 juta batang bleh?

    BalasPadam