Rabu, 7 November 2012

HARIMAU CEDERA.. PATUT LER KALAH..

Kuala Lumpur: Krisis benteng pertahanan melanda skuad kebangsaan kendalian Datuk K Rajagobal apabila dua pemain tonggak, Aidil Zafuan Abdul Radzak dan Fadhli Shas cedera menjelang perlawanan persahabatan dengan Thailand di Bangkok malam ini.

Kecederaan dua pemain itu termasuk pemain tengah, Amar Rohidan dilihat menjejaskan persiapan skuad negara yang mempunyai misi besar mempertahankan kejuaraan Piala AFF Suzuki yang bermula 25 November ini. 


“Memang ramai yang mengkritik tindakan kami melakukan eksperimen dan menguji pemain sebelum ini, tetapi apabila berlaku kecederaan seperti ini, kita memang perlu mempunyai pemain yang cukup untuk menjadi... - BHarian

Adoii apa la korang ni.. time nak lawan masa tu ler ada yang sakit lutut.. time nak lawan masa tu ler ada yang kena sengal tulang..  time nak lawan masa tu ler ada yang krem bontot.. . time nak lawan masa tu ler ada yang kena pegi gotong royong.. ada jer alasan korang.. dah tu pandai plak bagi alasan awal.. kiranyer kalau kalah tak ler semua orang terkejut beruk sebab diorang dah tau ramai pemain kita cedera.. dan kalau kena kritik nanti bleh la kata.. kami ni tak risaukan sangat pun pasal ranking-ranking ni..

Tapi cuba kalau menang.. mau seminggu tak habis cerita.. haa hebat tak kitorang ni.. walaupun ramai pemain kita cedera sampai ada yang berpapah dan berkerusi roda tapi dengan semangat juang yang tinggi akhirnyer kami menang jugak dengan jayanyer...

Ingat.. sekarang ini bukan masanyer nak buat pendedahan.. menguji serta memilih pemain.. sebab dah tinggal berapa hari jer lagi Piala Suzuki tu nak start.. memandangkan korang pun dah kena tibai 2-0... dan gua tengok game tu pun turut sama sakit jiwa... sampai gua pun tak tau apa yang korang buat kat tengah padang tu.. berlari sana.. berlari sini.. apa kata kalau kita tukar jer jurulatih yang lain plak.. mungkin yang lebih power.. tapi kalau dah takda sangat.. jurulatih kompang pun bleh laa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan