Sabtu, 8 Mei 2010

IBU.. KAULAH SEGALANYA..


HELLLOOOOOO.. apa khabar semuooo!!.. haa amcam sehat.. dah makan.. dah mandi.. dah bersenam.. dah berleter.. dah bergaduh.. dah bertumbuk.. dah merempit.. dah mengumpat.. dah melancong.. dah mengurat.. errr dah anu.. dan bermacam-macam dah lagi laaa.. kalau dah.. kira korang ni mempunyai hati.. akal dan body yang sehat macam Iron Man 2.. kira bleh la masuk acara tarik tali kat SUKMA di Melako nanti..

Kali ni gua tak nak merapu lebih-lebih atau over acting seperti selalu.. untuk sekian kalinya gua nak bagi korang hidup aman sentosa serta tenteram bila baca dan mentelaah blog gua ni.. gua dah nekad.. apa nak jadi.. jadilah..  bukan apo.. gua taknak bagi korang punya migrain dan kayap ular naik mendadak sampai 99 darjah celsius.. sehingga boleh mengganggu gugat perjalanan urusan di bursa saham Tokyo dan New York..

Apo lagi gua nak tulis ni.. haaa ok laaa.. kat sini gua nak ucapkan 'SELAMAT HARI IBU' terutama kat ibu gua di kampung.. serta kepada semuo ibu-ibu kat dunio ni.. baik ibu mithali mahupun ibu tunggal.. ibu angkat mahupun ibu roti.. bagi gua korang laa permata hati gua di dunia sampailah akhirat.. 

Disini gua mengaku.. dengan gaji yang begitu ciput ni.. memang gua tidak mampu untuk mambayar harga sebuah pengorbanan dan kasih sayang seorang ibu dan juga diharap dengan ucapan 'TERIMA KASIH' yang tulus dari hati gua ini.. sekurang-kurangnya dapatlah ia menghapuskan sedikit lelah dan mengesat setitis air mata seorang ibu.. dalam jarak masa beliau membesarkan hidup gua ni..

Akhir sekali.. khas untuk ibu gua serta semuo ibu-ibu kat dunia ni.. tiada apa lagi yang mampu gua coretkan kat sini hanya dengan ucapan TERIMA KASIH dan SELAMAT HARI IBU.. I LOVE U ALL..!! Kebabommm!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan