Khamis, 18 Mac 2010

BILO WARTAWAN PLAK KONO ATTACK...


KUALA LUMPUR: Beberapa wartawan hiburan, semalam tampil membuat laporan polis mengenai kenyataan berbentuk penghinaan dan ugutan dalam sebuah laman web sosial, Facebook yang dipaparkan individu yang menggunakan laman sembang yang dikenali sebagai “all entertainment reporters... - Berita Harian..


Kalau ikutkan memang gua tak nak ambik pot pun dalam hal-hal remeh camni.. bagi gua tu semuo buang maso jer.. kira macam melayan orang terencat akal nanti tak pasal-pasal kito pun jadi sewel gak macam diorang.. tapi bilo gua tengok perkara ni dah merapu mengalahkan blog gua ni dan sebahagian yang menjadi mangsa tu adalah orang2 yang gua kenal jadi terpakso la gua ulas gak kisah ni agar menjadi lebih merapu lagi mengalahkan filem Mr. Bean dan Abang Bachok The Movie..


Gua pun tak paham la apo niat sebenar si sengal tu sanggup buang maso buat satu ruangan di facebook semato-mato nak hentam para wartawan hiburan.. mungkin sajer nak menunjuk kat orang kampung dio kut.. nak bagi tau hanya dio sorang jer yang ado facebook.. tapi dio tak tau yang gua ni pun ado gak facebook.. tapi sajer jer gua rahsiakan.. sebab terikat dengan akta rahsia rasmi blogger sedunia..


Bagi gua kalau stakat hentam manja-manja tu tak do hal la.. biaso la bila dah ramai-ramai tu ado gak wartawan hiburan ni yang belagak nak tompang glamor mengalahkan artis.. tapi melampau la bila panggil diorang tu babi la.. si gemok la.. (walau memang betul pun gemok) yang kesian si Duan dari majalah Hai la.. ada ko muko dio yang macho tu diorang bleh panggil mat Bangla.. haa tu yang si Duan tak bleh terimo tu.. kalau panggil Shah Rukh Khan tu bleh tahan gak.. jangankan Duan.. gua yang iras-iras Johnny Depp ni pun kalau orang panggil Brad Pit pun gua hangin.. 


Dalam ramai-ramai yang kena hina tu.. gua tengok sorang ni jer paling cool.. tapi kalau ikutkan dio la antara mangsa yang paling teruk kena hentam.. gau terpikir apsal la si minah ni tak hangin macam wartawan yang lain.. biasa kalau bab-bab cam ni suara dio la yang memetir dulu.. rupernyer setelah disiasat.. emmmm!! baru berjumpa dengan abang dari London.. patut la senyum jer.. dalam hati ado bunga rupernyer.. hahahaaa..


Tapi tak apo la.. nampaknyer polis pun tengah siasat kes ni.. orang sengal separuh masak tu pun dah dapat dikenal pasti... jadi gua pun tak nak la merapu lobih-lobih.. nanti tak pasal-pasal muko gua yang macho ni plak diorang letak dalam laman facebook tu dan kutuk kaw-kaw dah tak pasal-pasal gua plak yang hangin satu badan.. cehhh!!..

2 ulasan:

  1. gua wartawan mjalah Gasing Pangkah.. cawangan Sudan Utara.. stakat diorang nak kutuk2 gua pun tak heran.. sebab gua pun tak paham bahaso diorang.. hehehhee..

    BalasPadam