Rabu, 27 April 2011

JANGAN BOIKOT.. DIA NAK KAWIN..

KUALA LUMPUR - Gesaan MCA supaya masyarakat memboikot akhbar Utusan Malaysia kerana mengilhamkan konsep '1Melayu, 1Bumi' dianggap satu tindakan melampau. Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr. Ahmad Puad Zarkashi berkata, gesaan oleh Timbalan Ketua Publisiti MCA, Loh Seng Kok itu tidak seharusnya dibuat, sebaliknya parti itu perlu melihat mesej keseluruhan... - Utusan M'sia

Apa la lu Seng Kok bising-bising... gua tak kisah la kalau lu nak boikot Utusan M'sia ka Utusan Bangla ka.. lu klau nak boikot.. lu boikot la sesorang... tapi lu kena ingat Seng Kok.. klau lu bleh boikot itu Melayu punya paper.. kita orang Melayu dengan semangat 1Melayu 1Basikal pun boleh gak boikot itu Cina punya paper... cuba lu pikir.. kalau semua 1Melayu 1Gitar kat M'sia ni bergabung kasi boikot.. tak mau beli lagi lu punyer paper itu Sin Chew Jit Poh ka.. China Press kaa.. atau itu Nanyang Siang Pau termasuk itu kuih pau.. haa berapo banyak lu sudah rugi.. gua ingat mau gak dekat 9 juta tu lu tau ka..

Dan gua pun tak mau cakap la Seng Kok.. gua pun memang dah lamo boikot korang punya paper ni.. dah la tak ada gambar awek cun... gua nak baco dia punyer tulisan pun satu haram gua tak paham.. tak boleh nak dibaco satu hal.. dah tu letak plak gambar cipan ngan beruk mat yeh jadi poster.. sape ler yang nak tengok.. beruk pun segan nak tengok siutt!!

Lain kali letak ler gambar awek seksi tengah lepak kat tepi pantai ker.. paling tidak tengah posing kat kolam renang ker... haa baru ler ngam.. stakat nak tengok beruk baik gua pegi zoo... dan gua tengok member gua si Nuek Haikal dengan si Ambo pun dah tak beli lagi korang punya paper.. skarang diorang dah beralih menjadi pembaca setia paper Tamil Nesan dengan itu Malaysia Nanban.. puas hati banyak gossip panas katanyer....

Okey ler Seng Kok.. gua bukanlah nak cerita pasal boikot memboikot ni pun.. sebenarnyer tujuan gua ni nak bagi tau kat lu.. yang member gua si Nuar Mastika nak kawin hujung minggu ni.... perghh!! dapek awek Ampang siutt!! haa... lu jangan ler malau-malu.. jemput ler datang makan.. alaa time makan biaser ler pukul 12.00 tengahari sampai la pukul 4.oo petang minggu depan....

Dan kepada si Nuar.. kat sini gua nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kat lu.. smoga bahagia hingga akhir nanti.. dan klau bawak kereta baru tu jangan la ganeh-ganeh.. kang kok ado yang tercabut skru sana sini.. tak pasal-pasal kena buat balancing.. haahahaha!!.. lagi satu kalau si Seng Kok ni datang nak boikot majlis kawin lu hujung minggu ni.. lu bagi tau gua.. biar gua karate tiang rumah mamat ni.. sampai patah lapan..

4 ulasan:

  1. alo penanggah... itu boikot-boikot talak baca punya olang. Tapii... gua pun suda lama boikot baca dia olang punya peper maa... haiya...tns.

    BalasPadam
  2. gua bukan stakat paper cina jer gua boikot.. dengan china doll skali gua dah boikot skrang ni... baru padan dengan muka diorang..

    BalasPadam
  3. ko ble nak kawin plak?hahhahaha

    BalasPadam
  4. poyos jgn ler cakap bab kawin-kawin ni.. segan ler I..huhhuu

    BalasPadam