Selasa, 21 Disember 2010

NAK LEPASKAN GERAM. SILAKAN..


Hari ni gua tak nak bercerita panjang.. sempena menyambut pesta menuai pada hari Selasa yang mulia ni.. gua sebagai moderator merangkap CEO blog ini dengan rela hati nak bagi peluang kat korang semua untuk meluahkan segala rasa tak puas hati.. sakit hati.. geram.. marah.. malu.. segan.. rindu dan segala macam tok nenek lagi laa yang terbuku kat dalam hati korang pada blog Penanggah ni..

Gua ingat blogger lain pun tak berani dan sanggup menanggung risiko bagi memberi ruang dan peluang untuk dimaki hamun atau dikritik oleh para pembaca blog diorang... semuanyer hanya di blog Penanggah..

Untuk permulaan.. gua tanpa rasa kesal akan memberi peluang kat tiga orang pembaca tegar blog Penanggah ni untuk memulakan acara maki hamun beliau kat blog yang entah apo-apo ni bagi meluahkan rasa geram.. sakit hati diorang dan sebagainyer ler.. okey dipersilakan dengan hormatnyer..

"Cilakak lu Penanggah.. berani lu bom guanyer reban ayam.. lu tau tak.. abis guanyer ayam katik cedera parah.. gua ingat.. gua sorang jer kat dalam dunia ni yang kejam.. zalim dan sadis.. ruper-rupernyer lu lagi kejam dari gua.. walaupun gua masih lagi koma.. gua tetap tak puas hati.. lu tunggu.. lepas jer gua sedar dari koma ni.. gua nak ajak lu fight one bye one.. okey ler gua nak sambung balik guanyer koma ni.. okey byee".. - Ariel Sharon (bekas PM Israel)

"Woi spy Penanggah.. paking u men.. @#^%^ %@$& la lu.. apo ekau ingat ekau sorang jer kat dalam dunia hensem macho tahap cipan.. gua yang hensem tahap tapir ni pun tak riak macam lu.. dah la lu rembat awek gua.. ini moto kapcai gua pun lu rembat sekali.. terpaksa ler gua pegi menoreh jalan kaki.. lengoh kaki gua menapak tau tak.. hampeh betul le lu.. jaga lu spy Penanggah.. nanti kalau gua jumpa lu kat pasar malam Dangi memang gua baling lu dengan telur tembelang.." - Johnny Deep

"Ohh spy Penanggah yang macho.. I love U.. tolonggg laaa.. I sanggup bayar berapo juta dollar asalkan U membalas cinta ku ini...
- Martina Sharkova (top model dari Slovakia)"

Haaa.. itu baru sikit jer gua dedahkan segala komen dan maki hamun para pembaca tu.. sedangkan masih ada lagi 2juta komen yang masih tersimpan kat dalam laci almari gua.. nanti kalau gua dedahkan semua.. boring plak korang nak baco.. kalah plak WikiLeaks..

Dan untuk seterusnyer.. kalau korang rasa nak maki-hamun atau nak membebel bagi meluahkan rasa geram korang kat blog ni atau kat sesape la kat dalam dunia ni.. tak kisah la kat tokey pasar malam ker.. kat bekas awek atau balak korang ker.. apa lagi korang boleh ler luahkan ruangan komen kat bawah tu yerr.. haa silakan ler jangan malu-malu.. jangan takut.. segala komen dan maki hamun korang adalah bebas dari sebarang tindakan undang-undang jalan raya..

2 ulasan:

  1. wOI PENANGGAH..

    what the fisherman betoi la ko ni..sebab lu la badan gua naik..sblm ni badan gua ok ja ala.ala tyra banks sekarang ni bdn gua nak asama dgn enot lu tau..sebab lu suka buat lawak bg gua hepi..bila gua hepi scr otomatik gua jadi lalu makan..bila gua jd lalu mkn gua pun badan dah naik..!@#@$%$^ beto la kau penaggah..gua rasa macam nak bok lu jer..tak pun cincang lu bg pirana makan..!#@$##@%56 betoi la lu penaggah..macm nak sepak2 lu je macam bola sepak..

    Haaaa...ni gua luah perasaan nih!!

    !#~!@$$

    BalasPadam
  2. hahaaaa!! teruskan.. teruskan.. maki lagi.. makan bebanyak lagi jangn malu2.. hahaa!!.. camno pun tahniah la kerana hang adalah pengkomen tegar blog ni yang kesejuta.. walaupun bebelan dan makian hang masih blum beberapo mantap hingga menyentap jiwa tp gua tetap respek.. dan gua bagi markah kasihan 5 bintang buat hang.. hahahaaheheheehohooo..!! (gelak dalam nada angkuh..)

    BalasPadam