Khamis, 9 Disember 2010

ALAHAI SERVER... LU BUAT HAL LER PLAK..


Ari ni gua betul-betul tension.. satu kerja hapa pun gua tak bleh nak buat.. entah apa hal plak tetiba server kat opis gua ni meragam tak tentu pasal.. time-time deadline ni ler dia buat hal.. hangin jer gua.. nasib baik ler line internet tak ikut meragam sama.. klau tak.. mau satu opis ni meroyan kena angin senggugut.. tau jer ler zaman skarang ni.. selain dari air dan letrik.. internet pun dah termasuk dalam salah satu keperluu.. aaiikkkk!!

Oooppss!!! sorry ada gangguan skit.. tetiba plak ada awek manisss datang kat meja gua bagi kad kawin haa.. potong stim betul ler.. ok la gua baca jap.. jemputan ke majlis perkahwinan Huda & Azam.. kat mano plak tu.. umang aiii jauhnyer... kat Kangar Perlis tu.. Tmn Sena Indah.. 25hb ni rupernyer.. kira skali krismas ler tu.. haaa klau ada sesaper pembaca blog ni yang duduk kat area tu.. korang jangan ler segan2 atau malu2 kucing.. jemput ler kasi perabih nasik minyak si Huda tu yer..

Haa ok ler.. berbalik kepada masalah server yang tengah meragam kat opis gua ni.. sampai gua pun tak bleh nak buat keja.. mengikut dari siasatan rambang yang sempat gua lakukan pagi tadi.. berkemungkinan server kat opis gua ni menjadi mangsa serangan penggodam oleh para penyokong WikiLeaks yang mengamuk.. kerana tidak berpuas hati diatas dakwaan jenayah seksual yang dikenakan keatas pengasas laman web tersebut iaitu pakcik Julian Assange kerana mencabul seekor ayam katik jiran beliau di Sweeden minggu lepas..

Diberitakan penyokong WikiLeaks sebelum ini turut menyerang laman-laman web PayPal dan bank Pejabat Pos Switzerland.. p
atut ler gua nak keluarkan duit pagi tadi tak dapat.. akaun gua di bank Swiss turut menjadi mangsa diorang ni rupernyer... semua mesin ATM yang gua pegi out of service.. woiii!! penggodam.. yang korang dengki sangat sampai server kat opis gua ni pun korang godam skali apa hal.. korang kalau nak duit cakap jer ler berapa juta yang korang nak.. stakat 60juta tu gua bleh bagi ler.. korang tau tak.. tangan gua ni menggigil-gigil dari pagi sampai ke petang sebab tak dapat nak buat keja.. lagi pun gua tak biasa makan gaji buta ni tau tak.. (huhuu!! ayat ada unsur2 bodek syarikat tu..)

2 ulasan:

  1. ISSHH..
    takda anak dara comel ke nk dicabul kat sana sampai kn cabul ayam katik plak..
    hahahhaha

    BalasPadam
  2. klau lu nak tau.. ini bukan ayam katik sebarangan tau tak.. ayam ini lerr juara pertndingn ayam katik M'sian idol 7 kali peringkat daerah Taiping thun lepas..

    katik bukan sebarang katik..
    katik posing atas sampan..
    cantik bukan sbarang cantik..
    cantik cun mekap mampan.. huhuhuuu

    BalasPadam