Khamis, 18 Jun 2009

YIPPPIEEEE.. TUNGGGUUUU..


Nampaknyer dua tiga hari ni gua tak da kat sini.. sebab gua terpaksa mewakili negara untuk menandatangani perjanjian damai antara peniaga2 pasar malam seluruh dunia yang akan berlangsung di Bandung petang besok.. Dianggarkan hampir 60 peserta dari rantau Asia dan Eropah akan berkemah selama 4 hari.. bagi menyampaikan kertas kerja masing-masing di gerai2 dan kedai2 jualan murah disana..


Majlis pecahtanah akan dirasmikan oleh Datuk Sesolo Bumbung Nanonano dengan membakar sabut kelapa di dalam kawah gunung berapi Tangkuban BerPerahu dan di ikuti dengan acara jalan lenggang itik secara beramai-ramai di kaki gunung berapi tersebut.. Majlis akan turut di hiburkan olek artis-artis handalan iaitu kumpulan Tiga Sengal terdiri dari Abng Nuek.. Ambo dan Maro dari Raja Lauk 4... serta penyanyi Mira dan Abang Bacok juara bintang radio Senegal 10 tahun lepas.. walaupun tidak diundang ahli silap mato Selipar Jopun di beritakan akan turut sama memeriahkan majlis tersebut..


Dengan itu pihak Penanggah akan cuba untuk menyampaikan setiap perkembangan terbaru yang berlaku disana setiap setengah jam melalui radio Xing Xia Peng saluran 8.. dengan gelombang pendek 24Mghz500bhp dan 125cc dari arah timur laut tenggara Vietnam..


Menurut laporan awal perisik kami.. awek-awek Bandung di beritakan tidak sabar-sabar lagi untuk berjumpa dengan team Penanggah... sabauuuu abanggg datanggggg.. Yippieeeee...

3 ulasan:

  1. Yelah yelah pegilah... tapi balik jangan kelim ober taim plak. Nanti aku nak jawab apa ngan boss. Oh yer... ole ole berupa habuk gunung berapi krakatua jangan lupa pulak. Aku nak bawak jumpa bomoh siam kasi jampi supaya korang semua kerja rajin, tak monteng, datang awal balik lambat, tak buat kerja luar (seperti mengoperasi blog) tak tidur dlm pejabat, tak cilok hartabenda opis seprti kertas a4, pen, forklift, plate dll.

    BalasPadam
  2. Nanti pegi sana jgn lupa ole2 utk aku yerrrr..owh..terlupa..aku kan penyanyi mira tuh..xpayah la bli ole2 utk aku..aku beli sndri jek..muahahahahahaha!

    BalasPadam
  3. omm jangan lupe beli mee bandung yek... mau juga sirap bandung, kopi bandung, teh bandung pun bole lah.... cewek bandung usah payah dooongggg.. sini pun rameiiii....

    BalasPadam