Rabu, 30 Mac 2011

BOSAN.. GUA DAH JOIN PAP LER...

Apa lagi ni woii orang-orang politik!!.. cukup-cukup ler korang buat gua benci.. bosan.. meluat.. menyampah dengan kerenah korang yang separuh masak tu.. yang membuatkan jiwa gua menjadi kacau bilau bila menengokkan perangai hamlau korang yang macam budak-budak.. kena plak tengok muka kaki-kaki ampu tahap cipan kat TV yang dok sama menyebok nak beri komen.. lagi ler gua hangin satu badan.. mau jer gua karate TV 14 inci gua tu..

Bayangkan ler setiap hari kita dihidangkan dengan cerita-cerita skandal orang politik yang seperti tiada berpenghujung.. media pun sama ambik kesempatan.. sajer mau kasi bikin panas.. dan buatkan kita semua ni macam orang bangang tak pernah sekolah.. dibodoh-bodohkan untuk menerima sajer bulat-bulat segala berita yang dihidangkan...

Dah cukup-cukup ler tu korang nak bergaduh.. jangan ler korang nak libatkan sekali rakyat negara ni... segala yang korang dedahkan tu.. satu pun tak ada yang memberi manfaat untuk rakyat serta kemajuan negara.. itu semua taktik untuk menyelamatkan jangka hayat politik korang jer.. kena plak pilihanraya dah dekat.. semua sebok ler nak tunjuk handal.... gaji gua yang ciput serta harga barang naik melambung-lambung.. taknak plak korang pikir.. ini kisah skandal seks yang korang dok sebokkan siang malam.. macam ler korang semua tu baik sangat… pegii dahhh!!

Dan dengan ini.. gua spy Penanggah mengistiharkan yang gua dah join PAP (Parti Atas Pagar) dan gua pun dah tak nak dengar lagi kisah permainan politik merapu korang.. gua rasa cukup-cukup ler gua mengundi korang dulu.. dan kalau ada PRU tahun ni mungkin gua nak boikot untuk mengundi.. duduk kat rumah layan Doremon lagi bagus dari menengokkan muka orang-orang politik.. sesak napas siottt..

* Dalam entri gua bulan Desember tahun lepas... Cukup-Cukup Ler Tu Berpolitik.. gua dah hangin dah kat orang politik macam ni... kali ni lagi skali diorang buat gua hangin satu badan tahap 3.. kira masuk tahap berjaga-jaga tu...

4 ulasan:

  1. Kita bako je depa tu.....kita bako..bako!!

    BalasPadam
  2. woww ganas gak lu ni.. tp tak per.. okeyy.. mari kita bakor kandang kambing diorang.. mari.. marii.. bakor lagi.. bakor.. jgan malu2.. bior padan dengan muka diorang....

    BalasPadam
  3. bro, sory lama x dtg. aku sibuk jaga unta lah. wei, ko nasiht minah poyo atas tu psl politik. ada ke dia pegi kencing masa mesyuarat parti. ko lyn doraemon aku lyn hagemaru time election nti. cantekk.

    BalasPadam
  4. caya la lu dakwat basah.. lu dah jadi saudagar unta plak ker.. mau lawan sama itu Usin Lempoyang saudagar unta leher panjang.. huhuhuu.. itu miss poyo banyak licik. dah dibedal karipap dngn bihun goreng trus blah. mau kencing konon.. alasannn..

    BalasPadam