Khamis, 18 November 2010

SESEKALI LAYAN PLAK BLOG ORANG LAIN..


HARI ni gua jadi mati kutu.. tak tau nak buat apa... kena plak hari ni opis pun lengang semacam kerana ramai staff yang ambik cuti panjang balik kampung.. dan mood keja gua pun masih di awang-awangan.. .. (sebenarnyer bukan ada keja pun.. sebab boss gua pun sama cuti panjang gak.. memang yippieee ler gua duduk kat opis ni...)

Last skali dari takda benda nak buat apa tu.. gua pun mula la melayan bosan dengan meronda di alam cyber.. melayan sambil menjengok-jengok blog orang lain.. menyelinap dari satu blog ke satu blog.. kira macam melancong ler.. banyak gak la blog yang gua terjah.. ada blog yang berbentuk peribadi.. politik.. bisnes.. hobi.. blog jiwang karat pun ada gak.. dan macam2 lagi laa blog yang wujud skarang ni..
dengan bermacam-macam nama..

Mana yang kaki melukis tu.. diorang buat la blog pasal lukisan macam member gua apiz dengan comixside.blogspot.. (blog ni pun bleh tahan gak merapunyer.. woii apiz bila lagi nak bagi lu punya Langkamaya kat gua hah...lu jangan bikin gua marah.. nanti tak pasal-pasal gua plak yang bertukar jadi Langkamaya 8).. kalau blog si poyo tu tak payah cakap la.. dah tentu dengan cerita si abang bachok beliau.. jejaka yang paling hot in town.. hahaha!!

Dan gua pun tak nak la komen pasal blog orang lain.... tapi apa yang gua perati... kebanyakan diorang ni memang kreatif.. banyak idea.. ada jer benda yang diorang tulis dan masukkan dalam blog masing-masing.. memang gua respek dengan orang2 yang camni.. sampai kekadang gua sendiri pun mengaku blur.. otak jadi jem. tak tau apa yang gua nak tuliskan dalam blog gua yang entah apo-apo ni.. ha!! lagi satu apa yang gua tengok.. kebanyakan yang aktif berblog ni adalah orang pompuan.. perghh!! cun-cun plak tu.. hehehee!!.. lelaki tu ada gak la.. tapi tak ramai dan gua tengok blog diorang ni lebih kepada isu yang agak serius..

Dalam melayan bosan tu.. kira banyak gak la blog-blog yang gua redah hari ni.. mana blog yang okey tu gua stay la lama skit.. baca la apa yang diorang dok tulis dalam blog masing-masing.. mana yang ala-ala tu.. gua layan gak la.. tapi secara sambil lalu jer ler. . ada separuh blog tu gua tengok dia punyer follower bleh tahan gak ramai.. sampai beratus malah beribu pun ada.. sesuatu yang yang gua tak terpikir dan angankan selama ni pun.. mungkin gua buat blog ni pun untuk suka-suka jer.. lagi pun saper ler yang sanggup melayan blog gua yang merapu tak tentu arah ni.. nanti tak pasal-pasal otak pun bleh jadi jem.. langsung mereng.. hahaa!!

4 ulasan:

  1. Aikk..pasal gua pun lu tulis..
    Bagus la lu ni..gua nak promosi lu kat blog gua plak..Tapi lu jgn promosi bachok..kang dia pasan plak..
    haahahahaha

    BalasPadam
  2. sempena hari raya haji ni.. gua buat ler promosi percuma lu nyer blog.. kira promosi raya ler tu.. tp klau promosi hari biase lu kena bayar tu.. pling tidak pun dua tiga juta ratus.. heheee

    BalasPadam
  3. wa ka ka... apo la jang, beli la... rm6.90 je...sapot le kengkawan... kang aku jadi kaya, bole belanja ko kentaki...kikiki

    BalasPadam
  4. apiz.. sbenarnyer gua tak sbar nak tengok lu nyer Langkamaya di filemkan jer.. kena plak Maro yg jd hero.. pergh!! gua pasti melotop.. kalah filem 2 Alam siutt.. hhuhuuhuu

    BalasPadam