Rabu, 25 November 2009

HARTA PUNYA HAL!!!....


MARRY JANE.. isteri Tony Blanco telah terbunuh dalam satu kemalangan kereta ketika cuba mengelak seekor kucing sewaktu pulang dari pejabat beliau di Manchester City minggu lepas.. melalui wasiat yang ditinggalkan.. beliau telah mewariskan segala hartanya sebanyak 3 juta pound kepada Tonny.. iaitu suami yang beliau sangat  sayangi..  ini membuatkan ibu bapa dan adik-beradik Marry Jane tidak berpuashati diatas pembahagian harta tersebut yang dianggap tidak adil.. lalu berlakulah perang mulut antara mereka dengan Tony.. untuk mendapat keadilan.. mereka semua pun bersetuju untuk pergi berjumpa dengan peguam Marry iaitu Richard  Martin....


Bapa Mary: Mano boleh macam ni peguam Richard.. gua yang bela Marry dari kocik sampai besar takkan satu sen pun gua tak meraso.. maso Marry masuk universiti sampailah beliau kawin.. gua jugak yang banyak berabis duit sampai berjuta-juta menanggung beliau.. harapkan suami beliau si Tony gemok ni.. memang tak payah la.. habuk pun takdo.. kojo dah la maleh… luah pakcik Stephen Gerrad tak puas hati..


Emak Marry: Betul tu Richard.. saya la ibu yang melahir dan membesarkan Marry.. sampai tak tidor malam duo tigo hari.. maso Marry sakit terlantar sebulan kat hospital.. saya la ibunyer yang menemani beliau.. harapkan si Tony ni.. memang buang karan jer laa.. kalau datang pun time makan sebab nak melantak nasik hospital.. hampehh betul mamat ni..


Abang Marry: Yer laaa… paling tidak pun.. sikit sebanyak kami sebagai ahli keluarga patut layak mendapat sebahagian dari harta Marry.. paling tidak pun duo tiga puluh ribu pun jadilah dapat gak gua pegi enjoy kat Hawaii seminggu duo..


Adik Perempuan Marry: Gua pun kalau dapat seribu duo pun ok laa.. boleh gak beli chewing gum atau apam balik kat pasar malam Keramat.. ni satu sen pun tak meraso.. mano boleh.. tu yang gua musykil tu..


Tony yang dari tadi berdiam diri tiba-tiba mencelah…


Tony: Apo laa korang memekak kat sini.. cuba korang pikir sendiri sewaktu gua cabutkan wayar break dan longgarkan skru tayar kereta si Marry tu... ado tak korang datang menolong.. nasib baik la ado si Richard Martin ni yang ringan tangan sanggup menolong gua.. dah tu korang senang-senang jer nak mintak bahagian… banyak cantik.. boleh belahhh la korang..


Keluarga Marry: ????@@%#!!

2 ulasan:

  1. jujur btul la si tony tu yeeerrrr!!
    kalo gua senasib ngn marry tu dah lamo dah gua bertukar mnjadi raksase lalu mnyerang tony da martin itu..
    heeee!

    BalasPadam
  2. tu bukan jujur... tu sengal.. hahaahaa...

    BalasPadam