Jumaat, 10 April 2015

JANGAN LUPA.. HUTANG PUN KORANG TANGGUNG GAK..


SHAH ALAM - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menggesa kepada pihak yang menyokong Datuk Seri Najib Tun Razak juga menyatakan sokongan mereka kepada syarikat pelaburan kontroversi 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang telah terkumpul hutang RM42 bilion.

Menurutnya, selain 1MBD pihak yang menyokong Najib juga perlu menyokong perlaksanaan pembelian tanah Kerajaan di Kuala Lumpur  yang  jauh di bawah harga pasaran.

“Hasil daripada pendedahan mengenai kes Altantuya  dan 1MDB, Najib kini mendapat ikrar sokongan daripada ketua-ketua Bahagian Umno, BN, MIC, Ahli Dewan Negara dan semua 'jenis' kumpulan ini sepertimana yang disiarkan media.

“Saya tidak meminta sesiapa pun untuk menyokong saya. Tetapi saya akan meminta semua orang-orang yang menyokong Najib supaya mereka mengisytiharkan mereka semua menyokong Najib terhadap pinjaman 1MDB dan ketidakupayaan untuk menjawab di mana wang itu,” katanya yang dipetik dari entri blog rasminya chedet.com...- SinarHarian


Lagi satu jangan lupa Tok Det.. suruh gak diorang para pengampu terutama pak menteri dan syarikat media bodek yang bermati-matian menyokong Tok Jib tu supaya mengisytiharkan untuk sama-sama menanggung dan membayar segala hutang piutang 1MDB yang berbilion tu.. jangan sesekali nak melibat dan menyusahkan rakyat yang dah makin sengsara dengan kenaikan harga barang dan masalah GST sekarang ni..

Bayangkan kalau ada 5 juta penyokong taksub Tok Jib yang sangup berkorban sorang RM1,000... perghh!! banyak tu.. jangankan hutang 1MDB hutang jet pun bleh settle tu.. kalau ler berjaya gua rasa Tok Det dan orang ramai termasuk gua pun tak bising la.. tapi masalahnyer sanggup ker semua pengampu Tok Jib yang cakap berdegar-degar tu menyerahkan tengkuk untuk disembelih bagi menyelamatkan 1MDB.. kalau ada la.. memang gua salute 1M'sia la kat korang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan