Isnin, 21 Jun 2010

APA DAA.. MELAYU NAK.. CINA PLAK TAK NAK..


KUALA LUMPUR - Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz berkata, langkah kerajaan memberikan lesen menjalankan perniagaan perjudian kepada Ascott Sports Sdn. Bhd. adalah bagi menghormati hak masyarakat bukan Islam di negara ini.... 

Bagaimanapun, seorang lagi Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Tan Sri Dr. Koh Tsu Koon dalam satu sidang akhbar di sini hari ini pula memberitahu, keputusan kerajaan menangguhkan pemberian lesen judi itu amat dialu-alukan. - Mingguan M'sia

Hampehnyer tokey judi Bensen Tan.. cerita bagai nak rak.. propa jer lebih… ingatkan boleh la gua berjudi bola halal dengan tenang.. rupa-rupanyer lesen pun tak keluar lagi.. nak berjudi macam mano.. tak larat la hari-hari berjudi teka kacang dalam botol.. untung tu untung la.. tapi tak banyak.. ada la dua tiga hinggit.. tapi kalau judi bola tu gua ingat.. dua tiga ribu senang-senang gua bleh dapat.. tu tak masuk lagi duit over time ngan elaun kenderaan.. kalau campur ngan duti kastam silap-silap sehari gua bleh dapat 2 juta.. perghh kayoo...

Susah-susah gua ingat nak try gak berjudi bola haram ni.. tapi rasa cam tak selamat plak.. gua tengok pak polisi pun dah makin mengganas.. habis semua bookie judi bola haram kena hambat.. sampai guanyer member Udin Tumpat bookie judi suara burung terkukur pun tak senang duduk.. takut gak mamat ni.. silap-silap haribulan.. burung tekukur skali dengan tuan burung kena hambat dengan pak polisi.. tak ke naya..

Camno pun gua nak ucap tahniah yang tidak berbelah bagi kat Nazri kerana menyokong usaha murni pihak kerajaan untuk membantu rakyat agar dapat berjudi bola halal.. bagi gua walau pun nampak dah lambat kerana piala dunia pun dah berjalan kira-kira seminggu namun bagi gua kira masih belum terlewat untuk pihak kerajaan membantu rakyat 1M'sia negara ini untuk berjudi bola halal tersebut..

Nazri.. nanti kalau kerajaan setuju jer lulus lesen judi bola halal tu bleh la kita bertaruh.. gua tau la.. lu pun macam gua gak.. tak sabar-sabar.. teringin sangat nak berjudi ni.. tapi gua heran gak member lu si Tsu Koon tu.. apsal dia plak tarak sokong benda baik ni.. ada plak mintak pihak kerajaan tangguh dulu.. ini semua la buat gua tak senang hati.. silap-silap tertangguh lagi la hasrat kita nak berjudi ni..  potong stim betul la lu Tsu Koon..

Tak apala Nazri.. abaikan jer si Tsu Koon tu.. dia pun bukan tau sangat pasal judi-judi ni.. stakat berjudi dam ular bleh la.. yang gua heran kita orang Melayu yang beria-ia nak perjuangkan judi ni untuk orang Cina.. tapi orang Cina plak yang menolak tuah.. tak ker heran bin sengal.. tapi tak apa la Nazri.. kalau orang Cina tak nak berjudi kita orang Melayu yang ambik lesen judi tu.. biar padan muka diorang.. apa dia ingat orang Melayu ni cikai sangat ker tak mampu nak berjudi bola..

2 ulasan:

  1. gua main judi laga kucing ja..lagi best!!

    BalasPadam
  2. woww.. cam best jer judi laga kucing ni.. apsal tak bg tau gua awal2.. nanti bleh la gua join.. tp kalau judi lumba kucing pun layan gak.. guanyer kucing si cemong tu gua dah pasang turbo supercharger 6 piston 8 spoket.. klau brani jom la kito bertaruh..

    BalasPadam