Sabtu, 4 Jun 2022

KITA RONDA KE PANTAI JERAM PLAK..


Kalau dah kaki merayau tu memang tak boleh nak cakap apa.. walaupun tak berduit nak jugak merayap kesana kesini.. kalau orang negori sembilan cakap 'kaki melangok'.. panas je punggung tu duduk kat rumah.. panjang je akal tu berpikir nak merayau kemana... janji lepas duit minyak dengan duit minum-minum kopi.. jalann!!.. 


Begitulah jugak dengan gua ni.. dan tanpa berselindung dan banyak songeh apakata kali ni kita melangok ke Pantai Jeram Kuala Selangor plak.. tak la jauh sangat pun.. klau macam gua dari KL ikut Selayang arah ke Rawang dan masuk highway LATAR.. dalam sejam sampai laa..


Mungkin ada diantara korang yg tertanya-tanya apa yang best sangat tempat ni.. entah la gua pun tak tau.. tapi dari apa yang gua siasat dan selidik kat google... Pantai Jetam ni popular dengan makanan laut.. haaa tu yg nak pegi redah tu.. dah terbayang-bayang sotong goreng tepung dah ni..


Dan untuk lebih kepastian serta mengelakkan salah tafsir dan kemurungan tahap tiga yang kronik apakata korang layan video gua ni... dan kalau korang subscribe lagi cantekkkk..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan