Selasa, 26 Mei 2009

NAK BERANGAN KOJAP...


Korang mesti tertanyo2.. mano pulak poinyer Penanggah ni.. dah duo tigo hari ni takdo pun cerito merapu yang terbaru.. dah kono colek ko.. kano ISA ko.. blog ni dah kono blok ko.. Ado.. janganlah korang risau2 sampai tak tidor malam dan ado plak nak g report polis.. sabar bebanyak.. gua masih ado kat sini.. tongah kontrol macho dibawah pokok manggo kat tepi simpang jalan Gombak ni haa..


Sehari duo ni memang tak boleh nak cakap laa.. memang hari sebok sedunia gua.. makan minum pun tak tentu arah.. tidor pun asyik mengigau jer teringat kerja yang tak abis-abis.. biaso la CDO... ateh sikit setongah inci dari CEO.. sebok.. rasa-rasa gua kalau orang lain dah lamo kono parkinson.. sampai member gua David Beckham ajak poi mancing pun tak sonang.. Sorry la David.. lu ajak David Arumugam jer la.. kalau tak adik lu si Nuek.. teman lu g mancing..


Namo pun dah kojo yer tak? Mesti la sebok.. Nanti kalau takdo kojo boring ler plak.. relaks jer 24 jam.. merayau kehulu-kehilir orang pun menyampah...  jangan kan orang.. mak bapak pun naik risau.. beras abis duo tigo kampit.. tapi hasil takdo.. nasib baik la gua ado kojo gali perigi ni haa.. kalau tak?.. tak tau la apo nak jadi.. boleh la gua tolong mak bapak gua kat kampung.. dapat la hantar duit sikit-sikit.. stakat duo tigo puluh ribu sebulan..


Kekadang tu gua berangan gak.. kalau lah gua ni kayo macam Bill Gates kan best.. tak payah susah nak bangun pagi-pagi berebut2 layan jem kat highway MRR2 tiap-tiap hari... Pendek kato.. potik jer jari smua dapat... kono plak pakai skyline GTR sport rim 8 inci.. ekzos lori tanker.. fuhh.. maso tu jangan cakap la.. memang awek keliling pinggang.. sampai kono ambik nombor laa kalau nak ajak gua kluar dating.. tapi smua tu stakat berangan jer laa.. bukan kono bayar yer tak.. hehehee

1 ulasan:

  1. aku baru ja pi repot kt FBI..suh depa cri ko..dh muncul..

    BalasPadam