Khamis, 11 Jun 2009

Mahu Mati Kerana Cinta.. Pegi Dah..


KUALA TERENGGANU - Tidak sanggup memenuhi permintaan kekasihnya untuk memutuskan hubungan cinta mereka, seorang pelajar lelaki berusia 15 tahun mahu membunuh diri. Dalam kejadian pada pukul 12.15 tengah malam di surau yang terletak di Lorong Haji Da... - Kosmo


NI lagi satu mat jiwang sengal.. gaduh sikit nak terjun lombong.. gaduh sikit minum klorox.. apo kato kalau lain kali bergaduh ngan awek tu pegi ler makan taik lembu kat tepi jalan tu.. baru ler gentle.. ni la budak skarang suruh pegi skolah malas.. bercinto tau plak.. ni smuo nak menghabiskan duit mak ayah.. aiii angin jer gua.. dah tu bercinto kat tepi surau plak.. kalau pegi sembahyang tu ok ler jugak..


Gua nyer member Mira.. relaks jer bercinto ngan pakcik Bachok takdo masalah pun.. kalau tak silap dah 7 tahun pun.. walaupun pakcik Bachok pernah bagi tau kat gua.. kekadang tu dio pun tension gak melayan kerenah si Mira tu.. sebab Mira ni suko menghilangkan tiket bas..


Lagi sorang member gua.. Ambo sorang wartawan hebat dari kampung Sireh.. bercinto gak tapi takder ler sampai nak terjun longkang.. walaupun kekadang tu dio yang bengkeng semacam ngan awek dio.. katonyer terjun tu takdo la.. tapi terjatuh dalam longkang tu pernah ler lapan kali..


Gua yang bercinto separuh mati ngan Miley Cyrus pun tak der camni pun.. walaupun si Miley tu pernah ugut gua nak berguling kat lereng Bukit Putus kat Kuala Pilah.. kalau gua putuskan hubungan dengan dio.. mungkin jugak dio takut kehilangan gua yang kehensemannyer berado ditahap 7.5 skala richter dan keromantikannyer bersamaan 2500cc.. skarang ni nak carik lelaki hensem macam gua ni pun susah.. kalau ado pun mungkin pakcik Bachok jer ler saingan sengit gua stakat ni..


Buat mamat-mamat atau minah-minah yang tengah atau sedang mencarik cinta tu.. jangan ler korang pun jadi cam budak kat Terengganu tu.. pantang silap skit nak terjun sungai.. bukan apo.. buat malu ngan Pertubuhan Jiwang Karat Bersatu jer..

4 ulasan:

  1. tu la nohh..suh mengaji xmau..bercinta mau..
    Aiiiii...bkn takat tiket bus..tket kapal terbang,kereta kebal..suma aku bulih ilangkan..
    Si Miley tu mmg gila tahap gaban kat hang..sanggup nak berguling kat bukit putus..apa kato hang uji dia lagi..mana tau dia ugut nak terjun gunung everest plak ka..muahahahahaha..

    BalasPadam
  2. hahaahaa.. nt klau ado masa bleh ler kito g berguling kat lereng gunung berapi krakatau plak..

    BalasPadam
  3. Boleh jugok..yolah..orang kata tempat gunung berapi ni lava2 dia boleh kasik awet muda..kalo kita terjun dalam lava2 tu msti muko kito muda mcm umo 17 kan?ala sweet 17..aku mau..

    BalasPadam
  4. kalo ko terjun jangan lupe baca bismillah... amik berkat sikit...

    BalasPadam