Selasa, 19 Mei 2009

MAAP..MAAPP..MAAPPP..!!!


Disini pihak PENANGGAH ingin memohon jutaan maaf kepada kesemua penduduk kampung Mat Insun di Pendang Kedah.. di atas kegagalan pihak kami untuk hadir bagi upacara penyampaian hadiah kepada finalis AF7 baru2 ini..

Ketuo kmpung merangkap pihak penganjur Sdr Manhassan.. diberitakan cukup bengang dan marah di atas ketidak hadiran tersebut.. dikatakan telah mencabut 5 batang pokok kelapa dan menghambat sekumpulan kerbau Pak Cik Brad Pit yang kebetulan melintas di tepi balairaya sebagai tanda protes..

Untuk pengetahuan pihak penganjur.. kegagalan ini adalah disobabkan pada tarikh dan waktu yg sama.. pihak kami terpaksa memenuhi sekurang-kurangnyer tiga lg jemputan yg begitu hebat dan meriah berbanding dengan acara AF kat kampung korang.. iaitu anugerah bintang Lipis Idol di Pahang.. anugerah bintang Dikir Barat di kampung Kedai Buluh.. Kota Baru dan lagi satu menonton persembahan royal sarkas oleh sdr Ambo dan Nuek... yg di jemput khas dari Zimbabwe..

Woww.. siap naik belakang tapir lagi tu.. satu lagi persembahan mereka yang begitu mengejutkan.. hampir2 meng'koma'kan pihak penganjur dan sebahagian penonton yg hadir ialah bagaimana sdr Ambo wrtawan Mastika dan Nuek dari mjalah Mangga telah berjaya menghilangkan diri sendiri dalam kotak kasut.. caya laaa..

Oleh itu segala kecelaruan minda dan kerugian yg terpaksa di tanggung oleh pihak penganjur Sdr Manhassan.. merangkap ketua kampung Mat Insun amat tidak kami kesali.. oleh itu pihak kami berjanji akan mengulangi lagi kesilapan yg sama pada masa akan datang...

3 ulasan:

  1. hahahahaha..apo yg ekau merapu meraban penanggah ooii..hahahaha..hang wat aku gelak sampai nk trkncing pn ada..hahahahaha..

    BalasPadam
  2. Tapir tu koma tak...

    BalasPadam
  3. tapir tu dah selamat.. buat masak kari tigo rasa..

    BalasPadam