Selasa, 10 November 2020

WOII COVID!! NYAH KAU DARI SINI..

Nampaknya dah setahun si covid19 menyerang dan bermaharajalela dimuka bumi kita ni.. Dan nampak macam takda tanda-tanda si covid durjana ni akan terhapus dari planet bumi dalam masa terdekat.. Makin mengganas ada laa.. 

Dan angkara si covid  durjana ni jugak membuatkan pergerakkan kita semua kembali terbatas apabila PKPB yang kita banggakan tu telah dikuatkuasakan semula hampir keseluruh negara termasuk la kampung gua.... 

Tapi sebelum PKPB ni dikuatkuasakan dan belum sempat diorang tutup pintu sempadan negeri dengan pantas gua awal-awal lagi dah cabut balik kampung.. Kalau tak mau gua keras kematu duduk kat KL.. Apa pun tak bleh..

Nasib baik jugak la sebelum PKPB ni gua dah selesai meronda ke Terengganu.. Sempat la beposing sakan kat Jambatan Angkat dan beli keropok kat Pasar Payang.. Klau tidak tak pepasal hangus duit booking hotel gua beratus ribu tu.. Hahaa

Dan apakata sesambil korang termenung kat rumah memikirkan si covid ni cuba korang layan video gua ni.. Mano la tau video gua yang entah apo2 ni sikit sebanyak dapat menambahkan kerunsingan korang hahaaa... 

https://youtu.be/uc32ME1_6N4

Tiada ulasan:

Catat Komen