Selasa, 12 Oktober 2010

HURA HUREY DI PENGHUJUNG SYAWAL..


PADA penghujung bulan Syawal lepas.. gua tengok orang ramai masih sebok membuat open house dan spy Penanggah pun turut tak ketinggalan mendapat berjuta-juta undangan kemajlis open house dari peminat blog yang entah apo-apo ni.. malah spy Penanggah turut mendapat satu undangan khas dari peminat misteri.. memandangkan tempat tersebut terlalu jauh di khutub selatan dan jetski spy Penanggah pun masih di bengkel akibat kerosakan pada piston dan timing belt yang telah terputus.. maka terpaksa ler spy Penanggah abaikan sajer jemputan ajak-ajak ayam tersebut..

Namun pada 17hb Okt lepas spy Penanggah telah mendapat satu undangan open house dari sebuah syarikat penerbitan yang agak hebat yang terletak di Bangi.. tanpa berpikir panjang dan malu-malu kucing terpaksa ler spy Penanggah menghadirkan diri bagi memenuhi jemputan tersebut.. nanti kalau spy Penanggah tak datang ramai plak yang terguris hati atau menghempas diri terutama awek-awek cun yang ada kat situ..

Seperti yang dijangka.. rupa-rupernyer para peminat blog ni.. terutama awek-awek dan artis-artis pompuan yang cun telah berbaris panjang selama hampir tiga jam semata-mata menunggu kedatangan spy Penanggah.. dalam pada diorang berasak-asak untuk bersalam tersebut.. spy Penanggah telah berjaya mencapai beberapa cucuk satay sebagai pembuka acara dimajlis tersebut… malah nasik beriyani kari kambing turut tidak ketinggalan menjadi mangsa kerakusan spy Penanggah yang tengah lapar..

Akhir sekali spy Penanggah ingin mengucapkan ribuan terima kasih diatas undangan ajak-ajak ayam dari syarikat penerbitan tersebut.. malah spy Penanggah berjanji akan menghadirkan diri pada majlis open house tersebut pada masa akan datang walaupun tiada undangan dari diorang..


Awek-awek yang setia menunggu kedatangan spy Penanggah..

Keadaan semakin tidak terkawal sebaik sajer diorang melihat kedatangan spy Penanggah..


Aizat turut hadir untuk menghiburkan spy Penanggah..


Kehadiran Mawi pada majlis tersebut membuatkan populariti spy Penanggah jatuh seketika..


Lawak 1M'sia secara bersahaja oleh Nuek wartawan Mangga dengan Ambo dari Mastika..

Control cun!!.. Sebahagian dari awek-awek yang cuba menarik perhatian spy Penanggah..

Cik Li editor Mangga Online, Habib bos Jamu Mak Dara, Farol dari Majalah Hai serta Nizam Kring2 dari Mstar turut tak ketinggalan bergaya dimajlis tersebut..

Para peminat terpaksa berasak-asak untuk sesi bergambar dengan spy Penanggah (no.287 dari kanan..)

2 ulasan:

  1. EKAU KALO GAMBAR AWEK MAU JER NGAMBIK!
    HAHHAHA

    BalasPadam
  2. nak buek camno.. dah diorang paksa gua ambik gambau diorang.. siap letak pisau kat tengkok gua lg tu... bagi mengelakkan keadaan lebih parah terpaksa ler gua ambik jugak gambau diorang..

    BalasPadam