Selasa, 23 Disember 2014

HASUT LAGI.. HAMBEKK KAU QARDAWI..


KUALA LUMPUR: Polis Antarabangsa (Interpol) mengeluarkan waran tangkap terhadap sarjana Islam terkenal Dr Yusuf Al-Qaradawi selepas beliau dikaitkan dengan kegiatan kumpulan Ikhwanul Muslimin yang diharamkan di Mesir.

Menurut laman web Interpol pada 5 Disember lalu, notis merah terhadap Yusuf, 88, dikeluarkan terhadap Al-Qaradawi selepas dikehendaki pihak berkuasa kehakiman Mesir bagi pendakwaan dan sabitan hukuman kerana dituduh menghasut dan membantu pembunuhan antarabangsa, membantu banduan melepaskan diri dari penjara, aktiviti vandalisme dan kecurian.


Kerajaan Malaysia pernah menganugerahkan beliau sebagai Tokoh Maal Hijrah pada 2009. - BHarian


Hambekkk kauu.. disebabkan tindakan lu yang secara terang-terangan meyokong Ikhwan dan Mursi.. telah menaikkan suhu kemarahan si malaon yang bernama al-Sisi.. khabarnyer ramai rakyat Mesir yang ditangkap.. dibunuh dan dihambat hingga tercabut gigi dan gusi.. hingga ada yang senget setengah badan bila dilibas dengan kayu dan besi..

Dan jugak disebabkan fatwa lu meniupkan semangat jihad.. membuatkan ramai pemuda Islam serata dunia berduyun-duyun ke Syria dan Iraq bagi mentang rejim Assad yang jahat... katanyer siapa yang melawan akan dihantar ke liang lahad tanpa notis dan surat.. dan disebabkan itulah ramai rakyat negara gua ditangkap dan di penjara.. kerana ingin pergi berperang ke sana kerana katanyer Islam itu bersaudara..

Mungkin agak kasar bunyinyer kalau gua cakap.. haa padan dengan muka lu Qardawi.. lain kali jangan dibuat lagi.. suka sangat menghasut.. hingga membuatkan kepalo otak para pemimpin Arab jadi kusut.. dan ketahuilah oleh mu Qardawi.. kita sekarang ni berada di dunia akhir zaman.. diperintah oleh orang-orang yang tak makan saman.. yang baik akan ditindas.. malah telinganya juga dipulas.. cakap lebih sikit akan dikilas dengan berbagai akta yang tak berapa jelas..

Lagipun apa yang kita boleh buat.. kita pun bukannyer kuat.. baru disergah sikit dah terkulat-kulat.. kalaulah menentang kezaliman sang penguasa dianggap pengganas.. ektrimis.. sesat serta keliru dalam menafsir agama.. lalu apa yang boleh kita harapkan dengan si bengong.. si munafik.. si liberal.. sekular.. pengampu Amerika.. kaki todi.. kaki judi.. kaki joli dan kaki rasuah dalam mempertahankan agama dan nasib kita semua.. gua memang tak harap sangat la.. kerana sekarang ni pun hidup kita dah dibuatnyer macam bola..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan