Jumaat, 21 September 2012

CILAKAK LU NAKOULA...


California: Seorang aktivis Koptik Kristian Amerika Syarikat mendedahkan ditipu produser filem anti-Islam mengenai kandungan sebenar produksi berkenaan yang mencetuskan bantahan di seluruh dunia. Studio televisyen milik Joseph Nassralla di California digunakan Nakoula Basseley Nakoula membuat filem Innocence of Muslims.

Dalam kenyataan dalam blog, Nassralla, pengasas kumpulan Media for Christ, berkata beliau menjadi mangsa ketika ini selepas Nakoula mengubah kandungan filem itu. Nassralla berkata, dia dihubungi tahun lalu oleh Nakoula yang memberitahu rancangan membuat program penindasan Kristian di Mesir.

Dalam satu kenyataan, Nassralla berkata, dia diberitahu Nakoula, filem itu akan diberi nama Desert Warrior dan menceritakan budaya penduduk padang pasir..... - BHarian..


Cilakak lu Nakoula.. disebabkan lu punyer filem sampah Innocence of Muslims tu satu dunia jadi kecoh.. bukan stakat berdemo sambil bawak sepanduk jer.. tapi diorang siap merusuh sambil bakar bendera lagi.. ada yang baling bom.. ada yang baling batu.. baling cat.. bakar tayar.. bakar rumah... nasib baik diorang tak jumpa lu.. kalau tidak dengan basikal-basikal lu diorang bom.. tapi yang sedihnya ramai yang terkorban gara-gara terlalu marahkan perangai lu yang macam lahabau tu..

Memang betul ler lu ni manusia paling hampeh tahap cipan.... akai tarak.. tengok nama pun gua dah tau lu ni memang spesis haprak mengalahkan Drakula.. dah la nama pun lebih kurang sama.. perangai pun lebih kurang jer sengal mengalahkan babon.. sampaikan member kamcing lu si Nassralla tu pun lu kasi  kencing... dah la tu.. skrip filem tu pun sesuka hati je lu ubah suai.. memang dasar jantan tua kaki penipu..

Ikutkan lu pun tak bleh marah bila gua maki hamun lu macam ni.... cuba kalau Nabi dan Tuhan lu kitorang persendakan macam tu.. (tak tau la lu ni ada Tuhan ker tidak)...  gua rasa lu pun akan hangin satu badan macam ni jugak.. siap-siap mau lu ajak berperang...

Dan lu ni pun satu Nassralla.. dulu masa gua offer lu berlakon filem gua Cipan Berantai tu lu tak mau.. bukan main lagi jual mahal.. lu kata filem gua tak urban la.. heroin tak cun la.. bayar ciput la.. sedangkan masa tu lu dah sain kontrak dengan gua.. deposit pun lu dah rembat awal-awal..

Lu tau tak.. kalau ikutkan watak hero.. watak samseng.. watak bapak tiri samseng.. watak nenek angkat samseng.. watak driver lori tangki.. watak awek driver lori tangki.. watak mat rempit.. watak ayam katik serta watak kuda kepang dalam filem tu semuanyer gua nak bagi kat lu.. dan kalau boleh watak sampan dalam filem tu pun gua nak serahkan kat lu jugak... haa.. sekarang hambekk kao!!!.. padan dengan muko lu kena kencing dengan si Nakoula tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan