Isnin, 13 Jun 2011

KELAB ISTERI TAAT.. KASI GUA HANGAT..

Nampaknyer ramai tak setuju dengan penubuhan Kelab Isteri Taat.. bukan hanya dari para NGO wanita jer yang tak berminat.. malah ahli politik wanita pun turut sama terasa hangat.. saper tak takut tetiba suami menunjukkan minat.. nak tambah cawangan besarkan ladang yang sekerat.. sebab benda ni memang tak kenal rupa dan pangkat.. sedangkan yang tak berduit pun ado yang pasang spare part..

Kelab Isteri Taat ni bukan sebarangan kelab.. bukanlah kelab untuk taat suami yang selalu tumbang di kelab dangdut mahupun di night club.. hingga buat para isteri tidur malam pun tak berapo nak lolap.. dan bukanlah juga kelab untuk suami yang suka berhibur siap pasang kekasih gelap.. pantang diajak kawan terus berdesup desap.. makan kat luar katanyer lagi sodap..

Sebenarnyer kelab ni adalah untuk isteri-isteri yang sanggup berkompromi.. bagi lesen kat suami untuk berpoligami lagi.. bukan sonang nak carik isteri yang macam ni.. bukan hanya sanggup berbagi suami malah ditubuhkan kelab lagi.. semato-mato nak bagi suami happy.. silap-silap haribulan hantaran pun dio yang bagi.. peghh!! baru ler macam terasa dalam syurga di kelilingi seribu bidadari..

Memang susah nak jumpa bini baik macam ni... kalau ada pun hanya satu dalam sejuta itu pun belum tentu ada kat sini.. tapi kalau bab suami ni memang ramai yang berangan nak tambah bini.. cuma segan nak luahkan apa yang terbuku di hati.. bukannyer takut tapi cuma tak berani.. kena plak bini garang belum abis cakap dah kena serang.. silap-silap nanti kepala plak yang kena parang..

Gua tau ramai suami yang berangan macam tu.. walaupun tau diri tu tak berapo nak mampu tapi masih tak nak mengaku... sebenarnyer itu semua perasaan ego yang datang meresap dan menggarap.. lebih nafsu dari kudrat.. apa lagi air tongkat ali pun di lahap macam sirap.. agar senjata sentiasa gagah dan berkilat.. sedangkan nak jaga ladang seekar pun tak berapo nak larat..

Yang paling best awek gua pun tak sabar nak join kelab ni.. gua nasihatkan dia.. sabar la sikit maso pun tak sesuai time begini.. sebab kita pun belum apa-apa lagi.. tengok sekarang ni.. nak kawin pun kito no money... nak pinjam along tak berani silap hari bulan nyawa yang jadi galang ganti..

Bilo gua cakap camtu dio terus melalak.. tak bleh tidak nak join gak.. menangis sampai mato naik bengkak.. aduhh susah betul la orang yang suka merajuk dan tak makan dek pujuk.. mau jer gua hentak dengan senduk.. sampai dahi tu bertanduk.. tapi biaser ler orang pompuan ni merajuknyer sekejap.. sajer nak bermanjer mintak diusap-usap.. selagi tak dilayan selagi tu ler dio berasap.. sampai kita nak tidor pun tak boleh nak lelap..

Awek gua bagi tau.. sebenarnyer dia tak sabar-sabar nak bermadu.. best katanyer hidup bermadu seperti naik kereta ada yang pandu.. macam makan nasik ulam dicicah plak dengan budu.. huhuhhuuu!!! gua hanya diam tersenyum sipu.. dalam hati hanya Tuhan jer yang tau.. rasa macam nak menjerit berguling masa tu.. tapi takut plak ado yang sound gua kat situ.. woii!! orang gilo mano plak tu..

Gua pun tak berani sangat ler nak perangat.. takut nanti tetiba plak dio jadi hangat.. dari green light cerah langsung jadi golap.. tak pasal-pasal plan dah begitu punya cantik terus jadi malap dan tersekat.. haa baru ler gua terkulat-kulat.. sedangkan dalam hati dah berniat nak pasang empat…

8 ulasan:

  1. Hahaha yang indah yang hangat... gua rasa lu suka lagi tak hengat... le Goyang Bali Mas Idayu lagi tu...

    BalasPadam
  2. cayalah bro.. macam rap la plak...

    BalasPadam
  3. tukngkrut.. gua memang suka banget bab madu2 ni.. smbil tu plak layan lagu madu dan racun.. lg trangkat..

    naze.. klau nak best lg.. lu baca entri ni sambil menari sewang.. perghh!! baru ler layann..

    BalasPadam
  4. hahaha...weh, aku menyanyi ke tadi? psstt..awek hang tu biar betul bro.

    BalasPadam
  5. penanggah .. lu mau ikut jejak langkah abg hero kah? itu abg hero poket manyak tobal la... ada duit abg sayang ..tarak duit abg boleh melayang... huhuhu ... tua2 pun poket manyak isi lor ... conpem la aweks kejo ..

    BalasPadam
  6. Bila pulak nak tubuh KELAB SUAMI TERABAI? Ramai juga yang nak join

    BalasPadam
  7. dakwatbash.. sbenarnyer yang beria-ia nk bermadu tu awek gua yg nombor tiga.. hehehe!!

    tukangkrut.. nak kata poket tebal tu tak ler.. tapi muka tebal tu ada la sesikit..

    sahrazad.. klau lu nak tubuhkan kelab suami terabai tu gua on jer.. amcam lu jd presiden merangkap ajk pusat.. gua stakat jd bendahari bleh ler.. huhuuhhuuu!!

    BalasPadam
  8. lorr byk sangat ke suami terabai nie ... tak pernah dengar pung ..... penanggah awat jadi bendahari .. baik lu jadi itu promoter la ... promote ini kelab maaa...

    BalasPadam