Jumaat, 17 Disember 2010

CAYA LA LU WIKILEAKS..


LONDON: Pengasas WikiLeaks, Julian Assange yang dibebaskan dengan ikat jamin, awal hari ini mahu membersihkan namanya daripada dakwaan kesalahan seksual yang dihadapinya serta meneruskan operasi laman pembocor maklumat itu.

“Saya berharap untuk meneruskan kerja saya dan mempertahankan diri saya (daripada tuduhan). Saya akan dedahkan apa yang kami ada dan apa yang belum kami dapat," katanya sebaik keluar dari Mahkamah Tinggi London... - Berita Harian..


"Dan untuk pengetahuan korang jugak.. saya juga akan cuba mendedahkan tentang skandal terbaru spy Penanggah dengan Paris Hilton yang skrang ni tengah hot dengan filem terbaru beliau 'Aku Pun Ada Dara Tau' iaitu filem ke 100 arahan sutratakdadara pakcik John Wyne Al Habsie.." jelas Julian kepada pihak media sewaktu hendak menaiki bas untuk pulang kerumah setelah bebas dari tahanan pihak polis..

"Malah pakar-pakar internet kami di WikiLeaks dan WakaLeaks sekarang ni sedang bertungkus-lumus siang dan malam bagi mengumpulkan segala bukti dan dokumen serta butir-butir peribadi beliau yang sempat kami rembat dari pejabat pendaftaran negara malam semalam.. kami cuma menunggu masa yang sesuai je untuk mendedahkan skandal terbesar ni... padan dengan muko kau Penanggah.." jelas beliau lagi yang masih tak puas hati diatas kekalahan beliau dengan spy Penanggah dalam pertandingan dam ular 3 sebelah minggu lepas..

"Cuma kami harap korang pihak media semua dapat bersabar menunggu pendedahan kami ni.. tapi kalau korang tak bleh nak sabar.. korang semuo bleh blah.. korang semua boleh terjun lombong.. hahaahaaaa!!!".. jerit Julian Assange sambil ketawa dari dalam bas sambil menunjukkan penumbuk kearah pihak media yang masih berkumpul di situ.. tanpa berlengah beliau terus memandu bas tersebut dan memecut laju meninggalkan pihak media terpinga-pinga..

6 ulasan:

  1. hAHAHAHAH..
    Padan muka ko..
    sekurangnya dia tak tahu aku ada skandal ngan Shah Rukh Khan..
    hahahhahaha

    BalasPadam
  2. wikileaks dah lama tau skandal lu tu... tp sajer tak nak dedahkan sebab tak ekslusif katanyerr.. hehehe!!!..

    BalasPadam
  3. ello

    gambar kat luar
    ni komen nya lawak
    kah kah kah

    bila pulak ronaldo
    datang ke keramat ?
    kah kah kah

    cheers

    BalasPadam
  4. alamak TT.. trimaksih ler sanggup gak jengok blog gua yg ntah apo2 ni.. terasa macam PM datang mlawat kampung plak rasanyer.. huhuhu!!

    BalasPadam
  5. kah3! ni pertama kali mengalami trauma sarkastik ulangkaji blog penanggah.. tak sangka dalam ketampanan jamal abdilah ada hikmat, sampai brader tukar tiub pun melawat bagi gelak berdehem 3 harkat!
    cayalah penanggah.. den pun negeri semilan gak.. (plat kereta tajuknyaa..)

    BalasPadam