Ahad, 5 Disember 2010

ADUIHHH... SAKITTT!!!!

Dua tiga hari ni gua betul-betul tension.. hidup gua tetiba menjadi tak tenteram.. semuanya menjadi serba tak kena.. sampaikan si Ayu.. awek cun yang baru je gua kenal di pasar malam Keramat minggu lepas ajak kluar tengok wayang pun terpaksa gua tolak dengan hati yang begitu berat.. gua harap Ayu dapat memahami situasi genting yang sedang melanda hidup gua sekarang ni..

Seumur hidup.. ini ler pengalaman pertama kali dalam sejarah.. gua mengalami benda ni... gua pun tak tau apsal benda ni bleh singgah kat dalam hidup gua... biasa selalunya gua tengok member-member jer yang kena.. dan bila tengok keadaan diorang memang begitu mengharukan jiwa.. kesian pun ada.. lawak pun ada.. apa tidaknya bila gua buat lawak bodoh pun diorang boleh suruh berenti sebab tak boleh nak tergelak dengan selesa..

Tu ler.. sebelum ni gelakkan orang.. kali ni gua sendiri plak yang rasa.. padan dengan muka gua.. tapi yang pelik gua tengok takda plak yang berlubang.. gua tengok ok jer.. klau berlubang bleh jugak ditampal.. itu yang bikin gua musykil tu.. tak tau ler apa puncanyer.. nak kata piston jem tak jugak.. nak kata gasket bocor.. gua tengok ok jer.. nampaknyer terpaksa ler gua tukar baru.. pakai gigi besi ler plak lepas ni..

Aduihhhh!!! gigi.. apsal ler lu buat perangai mengganggu keharmonian hidup gua.. cuba ler lu carik orang lain jadi mangsa lu.. mat rempit ker.. mat ragut ker.. penyamun ker.. paling tidak aman skit dunia ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan