Rabu, 23 Januari 2013

MARI KITA KE FIESTA...


Kalau ikutkan gua memang malas nak masukan sebarang iklan dalam blog gua yang entah apo-apo ni... tapi kawan punya pasal.. maka nak tak nak terpaksa ler jugak gua ikutkan kehendak diorang..  bukan apo nanti kalau tak diikutkan ada plak kata gua ni berlagak ler.. poyo ler.. sombong ler dan macam-macam lagi ler tuduhan liar yang diorang lemparkan.. korang paham-paham jer ler perangai wartawan ni..

Okey lerr.. andaikata kalau dalam sehari dua ni korang tiada apa-apa perancangan nak kemana atau tiada sebarang aktiviti yang nak dibuat.. apakata korang luangkan sedikit masa korang.. untuk hadir bagi memeriah serta mengecohkan keadaan di karnival Jom Fiesta diorang di Seri Utusan kat Bandar Baru Bangi yang akan bermula besok pagi hingga ler hari Ahad ni..

Kata member gua tu banyak aktivit-aktiviti berpaedah yang boleh korang join kat sana nanti.. antaranyer mencari hantu dengan Mastika.. bermanja dengan Huzz dan URTV.. masak dengan Saji.. bersolek sakan dengan Harmoni.. pertandingan tiup belon serta berfesyen dengan Wanita.. ceramah Al-Islam pun ada dan banyak lagi ler...

Kata member gua tu lagi.. selain hadiah yang begitu banyak yang boleh korang menangi.. awek-awek cun pun bleh tahan gak ramai.. rugi korang tak datang katanyer... haa apa lagi jemput ler datang.... kalau boleh bawak ler semua ahli keluarga korang nanti yer..

2 ulasan:

  1. macam2 adaaa.. pertandingn laga siku ada.. lari dalam tong dram ada.. bergusti dengn rimau lapar ada.. pertanding makan karipap sampai pengsan pun ada.. kiranya semua ada ler.. tp hnya hadiah jer yang takdo.. haa itu korang kena beli sendiri ler..

    BalasPadam