Jumaat, 11 Februari 2011

BORING LERR.. NAK TERBANG JAP..


“Boring betul laa hari ni.. gua rasa nak pegi terbang kejap yer.. sajer nak ambik angin kat angkasa lepas jap…”

Haa tu laa.. mungkin kalau gua cerita kat korang yang gua ni bleh terbang tentu korang tak percayo.. tentu korang ingat kepalo otak gua ni dah tak stabil.. dah patut kono hantar bengkel buat balancing..

Dan bagi membuktikan kehandalan ilmu cipan berantai yang gua tuntut secara online tu.. korang tengok gambar la ni betul-betul....


Tapi gua mintak maap yer.. bagi mengelakkan rusuhan anti Mubarak di Mesir berjangkit sampai kat sini.. dan jugak setelah bermesyuarat selama lapan jam dengan ketuo kampung Jengkoi.. akhirnyer gua membuat keputusan untuk menggunakan sorang pelagak ngeri yang begitu cun merangkap awek ke lima gua yang import dari Uzbekistan bagi mengganti kan tempat gua... alaa.. kalau ikutkan kelebihan awek gua tu dengan gua lebih kurang sama jer.. cuma kelebihan gua bleh terbang sambil bejalan itik dan menungang kaldai...

Itu baru awek gua tunjukkan basic jer tu... tapi orang kat belakang yang menengok pun dah hampir kena histeria.. rasa-rasa kalau diorang tengok gua yang buat aksi ngeri tu mau ada yang pengsan enam kali...

2 ulasan:

  1. aii mau tak betuiii.. ni bukan super impose tau.. penat2 gua kasi training awek tu smpai dah leh terbang.. haa itu baru tahap sijil jer tu.. kira masih terbang agak rendah... nt kalau dah masuk tahap diploma haa baru ler bleh terbang macam burung merpati... klau masuk tahap Phd lg hebat.. kira dah bleh lawan air asia tu.. huhuhuu

    BalasPadam