Selasa, 21 September 2010

HABIS DAH RAYA..


SETELAH hampir dua minggu beraya sakan 24 jam tanpa henti sampai lupa diri.. akhirnya gua pun kembali bertugas seperti biasa walaupun dalam keadaan poket yang hampir nazak.. dan yang tak bestnya blog Penanggah ni pun turut sama menerima tempias.. apa tidaknya.. cadangan gua untuk memberi duit raya sorang RM2 juta kepada semua pembaca blog ini terpaksa dibatalkan saat-saat  akhir akibat dari kenazakan poket gua tersebut.. 


Tapi korang jangan risau sampai tak lalu makan..  untuk tidak menghampakan perasaan korang.. pihak pengurusan blog Penanggah dengan berat hati telah bersetuju sebulat suara untuk mengadakan satu majlis rumah terbuka disebuah lokasi dan tarikh yang dirahsiakan di Senegal Utara.. oleh itu dengan perasaan yang bercampur marah.. geram dan sakit hati.. pihak Penanggah ingin menjemput korang semua untuk hadir dimajlis tersebut untuk meraikan diri korang semua yang telah banyak membuang masa bagi mengikuti perkembangan blog Penanggah ini.. 


Sambil korang melayan lempeng pisang dengan air suam yang disediakan.. korang akan turut dihiburkan oleh kumpulan Royal Langkap Sarkas yang didatangkan khas dari pasar malam Dangi .. iaitu kumpulan sarkas yang begitu digeruni disekitar kawasan tersebut.. pihak Penanggah turut dimaklumkan bahawa satu pertarungan kalah mati antara ular sawa batik dengan tapir belang akan turut diadakan bagi memeriahkan lagi majlis pada hari tersebut..


Pihak Penanggah turut berharap korang semua dapat membawa makanan sendiri dari rumah masing-masing bagi mengelakkan kesesakan dan kecederaaan semasa berebut-rebut makanan dengan anggota kumpulan Royal Langkap Sarkas yang terdiri dari ahli gusti WWE.. beruang kutub.. tapir belang  dan ular sawa batik.. lagi pun kalau korang bawak makanan sendiri.. jimat ler sikit duit pihak penganjur yang tinggal suam-suam kuku ni....


Okey laa.. gua pun malas nak cerita lebih-lebih.. yang penting korang kenalah datang pada tarikh dan tempat yang dirahsiakan tersebut.. bagi rasai sendiri kekecohan dan kengerian majlis tersebut.. nanti kalau gua cerita lebih-lebih korang anggap gua riak sangat plak.. sajer nak propa korang dengan cerita-cerita sensasi masakini..



* Pssttt!!... klau korang pun ada hati nak buat open house tu.. jangan ler malu-malu atau segan nak pelawa spy Penanggah untuk menghabiskan mee goreng dngan air sirap korang.... gua janji.. yang gua pasti akan melingkupkan hidangan korang dengan begitu rakus sekali.. korang pasti tidak akan kecewa....

2 ulasan:

  1. Awat hang tak buat lg jauh kat planet marikh ka..lagi meriah you..hahahhaa

    BalasPadam
  2. open house kt planet marikh ngan planet pluto gua dah buat bulan lepas.. memang meriah siap dengan acara lari dalam baldi lg tu.. tp gua sajer rahsiakan kat lu.. heheheee

    BalasPadam