Selasa, 9 Mac 2010

KASI GODAM SAMPAI LUNYAI..


LONDON - Pengasas laman web perkongsian sosial Facebook di Internet, Mark Zuckerberg didakwa menggodam akaun e-mel beberapa saingannya dan wartawan, lapor akhbar Mail On Sunday semalam. Ketua pegawai eksekutif laman perkongsian sosial yang paling berjaya di dunia itu didakwa melanggar sekurang-kurangnya dua privasi dalam satu siri artikel yang disiarkan oleh BusinessInsider.com... - Kosmo


Puas la gua pikir.. apsal la guanyer e-mel selalu jer jem.. pagi tadi time gua tengah syok layan e-mel dari sorang awek Turki yang gua kenal minggu lepas kat pasar malam Tampin.. tetibo jer komputer gua bleh blackout.. gua chek dionyer piston ok jer takdo problem.. nak kato timing belt putus baru jer gua tukar minggu lepas.. gasket ngan spark plug pun gua dah ganti baru... takkan bleh jem.. tu yang bikin gua heran lagi muskil .. 


Tapi setelah gua terbaco laporan Chongkau Post edisi semalam.. baru la gua tau… laa angkara lu rupernyer Zuckerberg.. mati-mati gua ingatkan musuh lamo gua John Dempong sorang agen CIA dari Uganda sajer naik sabotaj e-mel gua.. tapi nasib baik guanyer blog Penanggah ni lu tak sempat nak godam.. klau tak mau berlaku rusuhan kaum kat kampung gua.. memang gua panggil Sarjan Buncit la kasi hantam sama lu..


Mark Zuckerberg yang tak berapo macho.. gua tau la dari dulu lagi lu memang dengki sama gua.. lu takut guanyer blog merapu ni lebih popular dan glamer dari lunyer facebook yang entah apo-apo tu.. tapi camno pun kat sini gua nak bagi lu warning yang ketujuh.. lagi skali kalau lu godam guanyer e-emel ataupun cubo nak sabotaj guanyer blog.. tau la nasib lu.. gua kasi godam plak lunyer facebook sampai lunyai.. biar kita samo-samo tak bleh nak chating dan berfacebook lagi.. haaa baru padan dengan muka kito smuo..


Dan last skali gua nak mintak tolong samo lu Zuckerberg.. lu jangan skali-skali nak try godam plak guanyer facebook.. mano ler tau sebab lu cemburu tengok guanyer peminat dan awek facebook gua dah meningkat  seratus lebih mengalahkan peminat lu yang 4 orang jer tu.. gua agak lagi seminggu duo ni mau mencecah seribu orang... nanti bleh ler gua join club menjana RM100 dengan facebook.. perghh!! kayo la gua lopeh ni mengalahkan lu.. tapi kalau lu nak join pun ok gak.. lu bagi la gua RM100 dulu tapi kalau nak begi lebih duo tiga juta pun ok gak hehehee..


* Pssstt!!!.. Zuckerberg kalau lu terer sangat nak menggodam.. lu godam la blog si poyo miraeamer.blogspot tu ko atau blog kembara member gua si manhassan.blogspot… bukan apo guanyer peminat dah ramai yang cabut jadi follower diorang plak.. cehhh!!..

4 ulasan:

  1. baru ekau ta sapa si poyo..hahahaha..
    ekau baru seratus lebih je pminta kt muka buku tu..gua pnya 5rts lbih..kalo gua amik lu pnya pminat,abis tggal ksong ja..muahahahahahahaha!

    BalasPadam
  2. mak oii!!! ramai tu 5 ratus lebih.. camno plak lu nyer peminat lebih ramai dari gua.. tak bleh jadi ni.. pssttt!!... bagi la gua skit lu nyer peminat dua tigo ratus orang.. nt gua bayar la..

    BalasPadam
  3. lu masuk gua punya facebook.Amira Amair..lu amik la brapa byk lu nak..gua bg free ja..huahuahuahua..

    BalasPadam
  4. okey mira cantekkk!!.. mano awek yang cun2 tu memang gua rembat dulu laa... hahahaaaaheeheheeehuuhuhuuhhuu (gelak super riak lagi angkuh)..

    BalasPadam